بهرام که گور می گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
ده نکته ای که باید قبل از خرید حلقه نامزدی بدانید

خرید حلقه نامزدی هیجان انگیز است! شما سرانجام یکی را پیدا کردید و اکنون در جستجوی حلقه ای عالی هستید که با آن سال کنید. در حالی که خرید حلقه نامزدی بسیار سرگرم کننده است ، اما ممکن است کمی گیج کننده باشد ، مخصوصاً اگر قبلاً این کار را نکرده اید. برای کمک به شما در آموزش و پرورش قبل از اینکه بگویید "من" به یک حلقه می گویم ، در اینجا لیست 10 موردی است که باید قبل از خرید حلقه نامزدی بدانید.

اولین و مهمترین نکته برای انتخاب انگشتر طلا کاربری آن است، اگر قرار است یک انگشتر نشون برای مراسم بله برون با قیمت مناسب انتخاب کنید باید بدانید که غالب انگشترهای نشون معمولا نگین‌دار و ظریف هستند، در کشورهای غربی انگشتر نامزدی معمولا دارای یک نگین الماس است، اما در ایران از آنجایی که انگشتر ازدواج و اصطلاحات حلقه عروس، مقوله جداگانه‌ای است می توان برای بله‌برون از یک نشون کاملا ساده و ظریف استفاده کرد. 

1. تنظیمات و الماس ها اغلب به صورت جداگانه فروخته می شوند

بیایید با چیزی شروع کنیم که بسیاری از مردم نمی دانند: تنظیمات و سنگهای مرکزی اغلب جداگانه فروخته می شوند. بنابراین وقتی برای خرید حلقه نامزدی خرید می کنید ، اغلب دو چیز را می خرید ، سنگ مرکزی (معمولاً یک الماس سفید) و محیط (چارچوب فلزی که سنگ مرکزی شما را نگه می دارد).

بعضی از حلقه ها از قبل با سنگ مرکزی تنظیم می شوند. به عنوان مثال ، تقریباً تمام حلقه های نامزدی عتیقه کاملاً کامل می شوند و بسیاری از جواهرسازان مدرن ، انگشترهای از پیش تعیین شده را می سازند. با این حال ، امروزه معمولاً جواهرسازها می توانند تنظیمات و سنگهای مرکزی را به طور جداگانه بفروشند ، بنابراین هنگام خرید از این نکته آگاه باشید.

2. درجه بندی الماس را بشناسید

اگر مانند اکثر مردم به دنبال حلقه نامزدی الماس هستید ، می خواهید قبل از خرید الماس 4C را درک کنید. 4C درجه بندی های با کیفیتی است که به یک الماس داده می شود. در اینجا یک بررسی اجمالی از 4C وجود دارد:

برش: درجه بندی برش خوب الماس که بر نحوه گرفتن نور تأثیر می گذارد.

رنگ: اندازه گیری میزان بی رنگ بودن یک الماس سفید است.

شفافیت: درجه بندی از این که یک الماس چه در داخل و چه در خارج از کشور بی عیب است.

عیار: اندازه گیری وزن که می تواند ایده بزرگی به اندازه الماس را به شما ارائه دهد.

در صفحه آموزش 4C در مورد 4C بیشتر بدانید.

3. کارشناسان جواهرات می گویند برش الماس را در اولویت قرار دهید

اگرچه هر یک از 4C مهم است ، اما متخصصان جواهرات معمولاً هنگام ارزیابی الماس ، اولویت بندی برش را توصیه می کنند. تعجب میکنم چرا؟ اگر یک الماس برش بی کیفیتی داشته باشد ، نور را به خوبی منعکس نمی کند ، که باعث می شود کسل کننده و کم نور به نظر برسد.

4. شکل و تنظیمات سبک را تنظیم کنید

دو چیزی که بیشترین تأثیر را در سبک حلقه نامزدی شما دارند ، شکل مرکز سنگ و سبک تنظیم شما است. شکل به شکل سنگ الماس شما (مانند گرد ، بیضی ، شاهزاده خانم ، زمرد و غیره) اشاره دارد و هر شکل سبک متفاوتی دارد. تنظیم حلقه نامزدی شما نیز بر سبک آن تأثیر می گذارد. تنظیمات می توانند کلاسیک ، الهام گرفته از پرنعمت ، مدرن ، منحصر به فرد و موارد دیگر باشند.

5. سفارش به موقع

تا زمانی که یک حلقه نامزدی از پیش تعیین شده خریداری نمی کنید ، جواهرفروش شما به مدتی زمان نیاز دارد تا الماس مورد نظر خود را در محل حلقه نامزدی خود قرار دهد. بعلاوه ، برخی از حلقه های نامزدی فقط پس از سفارش شما ساخته می شوند که می تواند کمی زمان ببرد. بنابراین ، برای اطمینان از اینکه حلقه نامزدی خود را تا تاریخی که می خواهید پیشنهاد دهید ، حلقه خود را از قبل سفارش دهید. یک قانون خوب این است که 6 هفته قبل سفارش دهید ، که فضای کافی برای تنفس شما فراهم می کند ، اما در مورد زمان دقیق تکمیل حلقه خود با جواهر فروش خود مشورت کنید.

همچنین بخوانید: گوشواره طلا ، لیزر موهای زائد

6. مبلغ "درست" برای هزینه وجود ندارد

شاید شنیده باشید که مبلغ دلاری مشخصی لازم است که برای حلقه نامزدی خود هزینه کنید. معمولاً مردم می گویند شما باید معادل 3 ماه حقوق را در یک حلقه نامزدی هزینه کنید. با این حال ، در واقع مبلغ "مناسب" شما برای خرج یک حلقه نامزدی وجود ندارد. شما فقط باید آنچه را که راحت هستید خرج کنید. بودجه شما یک تصمیم شخصی است ، بنابراین به جای پیروی از "قوانین" قدیمی ، به شرایط مالی منحصر به فرد خود فکر کنید. سپس ، خیالتان راحت باشد که هرچقدر می خواهید یا بیشتر در حلقه نامزدی خود هزینه کنید.

7. همیشه می توانید بعداً ارتقا دهید

اگر هنگام نامزدی نمی توانید آن انگشتر بزرگ و پر زرق و برق مورد نظر خود را بدست آورید ، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید خط را ارتقا دهید. به روزرسانی حلقه های نامزدی برای سالگردها یا تولدها بسیار معمول است ، بنابراین اگر حلقه رویای شما در بودجه شما نیست ، بدانید که همیشه می توانید الماس یا تنظیمات خود را بعداً ارتقا دهید.

8. فلزات گرانبهای خود را بشناسید

تنظیمات حلقه نامزدی در بسیاری از فلزات گرانبها وجود دارد. و غالباً ، می توان در فلزات گرانبهای مختلف ، همان سبک تنظیم را ایجاد کرد. محبوب ترین فلزات گرانبها برای حلقه های نامزدی پلاتین ، طلای سفید ، طلای زرد و رزگلد هستند. انتخاب شما از فلز گرانبها بر سبک انگشتر شما و میزان نیاز به نگهداری آن تأثیر می گذارد.

9. ضمانت نامه همان بیمه جواهرات نیست

مردم معمولاً ضمانت نامه را با بیمه جواهرات اشتباه می گیرند ، در حالی که این موارد کاملاً متفاوت است. به طور کلی ، ضمانت هایی مانند برنامه نگهداری طولانی مدت Peace of Mind ، شما را در برابر نقص تولیدی و پارگی روزمره انگشتر محافظت می کند تا مطمئن شوید که جواهرات شما همیشه ویترین جدیدی به نظر می رسند ، در حالی که بیمه جواهرات می تواند شما را در برابر مواردی مانند سرقت تصادفی یا از دست دادن محافظت کند.

10. شما می توانید سفارشی بروید

اگر به نظر نمی رسد که حلقه نامزدی رویایی خود را پیدا کنید ، همیشه می توانید یک حلقه نامزدی سفارشی ایجاد کنید. ایجاد یک انگشتر سفارشی آسانتر و مقرون به صرفه تر از آن است که فکر می کنید. و ارزش زمان اضافی را که ممکن است لازم باشد داشته باشید

https://farhad-gallery.com/

برچسب‌ها : انگشتر طلا, خرید طلا, خرید انگشتر,